Falun-Stockholm -Falun 12 timmar senare...

Hej, jag vaknar kl 06 av att valpen bitter mig i tårna, kramar honom, han är så trött, sov lite till, tänker jag. Men inte. Slår på radion. Lyssnar på P4 så klart! Assistenten hjälper mig att ge hundarna mat, mig frukost, jag älskar mina bacon. Sedan får jag hjälp att klä på mig, en snabbis in på kontoret.

Pratar med vår massör Britt Marie. Sätter mig i bilen, spänner fst. sedan bär det av till stockholm . Parkerar utanför kontoret, jag väntar innan för dörren med hundarna, håller i valpen, han sitter på armstödet.

Han spratlar till, jag är för svag för att hålla i, så jag tappade honom, han pep, jag är själv, sveta är o prkersr bilen, jag kan inte lyfta upp min egen hund. med sorg i hjärtat över min hjälplöshet, ber jag en kvinna att hjälpa mig med att få upp kopplet, jag når ju intebkopplet. Vi blev glada alla tre när vi såg sveta. Idag har jag haft möten hela dagen. har verkligen inte sätt något annat än kontoret. jag som hade sett framemot lite vårshopping i storstaden...

ja ja, nu är vi hemma igen....trötta nöjda o glada...god natt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!