Grattis Pappa!


Hej


 

Idag fyller min pappa år, har ringt o gratulerat ...tårtan får han när jag kommer hem från Göteborg...

Vi har varit här i Göteborg en vecka nu....åker till Falun i helgen...


Idag släpps IKEAS 59:e katalog som tryckts i 198 miljoner exemplar, på 28 språk och i 54 utgåvor och som förmodligen blir läst av 400 miljoner människor i 38 länder.

Idag har jag varit på IKEA, ätit lunch, handlat garderob o en köks soffa att ha till VH assistans övernattning lägenhet  Göteborg. Mormor fick köttbullar till lunch från IKEA..det du..!



Efter jobbet skynda mig att rasta hundarna som är hos min mormor på dagarna när jag jobbar...därefter var jag o fikade hos min vän Folke. Han är nu 93 år. En mycket klok o vis man, som har lärt mig mycket..


I kväll ska vi på Liseberg, jag lever fortfarande på att det är sommar...några veckor till...


Annars jobbar jag för fullt, mer än någonsin...att göra... håller på att planera för VH kids festen

VH kids inbjuder dig härmed till att delta på VH kids 1års jubileum i Halmstad den 29 augusti. Vi kommer att starta dagen på Busfabriken och sen fortsätta kvällen på Hagöns Camping där vi ska grilla, få lära oss lite knep från scouterna och sova över i militärtält.


•13.00-16.0ek på Busfabriken

•13.00-17.017.00 Grillning på Hagöns camping med scouterna

Övernattning i militärtält....

Ska bli så kul o spännande....

Ciaoo V


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!