HEMMA!!!

Godkväll!

 Nu är jag o hundarna HEMMA!

Vi har varit borta i 8 dagar. Nu hemma. Min kudde,  min säng ! Ljuvligt!

Har haft en fantisk VH vecka i Falkenberg, med alla i VH teamet. Alla avdelningar samlades för utbildning. Nu är vi laddade för att ge ännu bättre personlig assistans till alla våra kunder.

Vi har nu lanserat vårt senaste varumärke VH action, personlig assistans med attityd, för unga vuxna med funktionshinder. Så späänande…SE www.VHaction.se

Vi är pågång !!

Imorgon börjar Anton på VH i Falun. Anton ska vara ungdoms redaktör för VH action. Följ Antons blogg.

Gänget på Mallis verkar ha det härligt o skoj…Igår var det Hawaifest…lite avis att inte vara med…har varit med på alla VH resor hitills känns lite konstigt…

 

Skulle träffa min gamla mormor idag, o äta tårta, fira hennes 90 års dag…så blev hon sjuk..Kom ihåg att inte skjuta upp något på framtiden, som du kan göra idag! Störst av allt är kärleken!

S

God natt!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!