Söndag sitter på tåget till Stckholm

HEj Alla ! Oj, vad en vecka går fort. Nu har jag kommit hem från min norrlandsturne. Jag har varit i Lycksele, ett kärt återseende. Hotell Lappland är ett fantastskt hotell... Speciellt Tack till Stefan, hotellägare. Tack för ett viktgt givande möte! Du är min förebild o lär mig mycket ! Onsdagkväll var det Arbetsledarutbildning o middag. Vilken mat... Ja, sedan till vädret: Snö, - 14 grader sol, så underbart med riktig Vinter... Jag o Jurist Jessica var här uppe o hade kundmöten. Vi åkte hem i torsdags Lycksele - Falun, 72 mil, 11 timmar, med stopp på IKEA i sundsvall. Fredag: Jobb på kontoret. Lördag: Julstuga o Julbord på Liljans Herrgård. Vad gott med Julmat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!