Back in Falun

Hej, Nu är jag hemma efter en fantastisk vecka med VH kidsen. Nu har
Cirkuslägret börjat i Ystad.  Figurerna från VH kids är på plats.

Nu ska jag titta på Lotta på Liseberg o sjunga Allsång från soffan o kanske dansa lite...

Sjung med...



Imorgon kommer operativ chef Linnea från Göteborg, då ska jag laga en god middag...

Varje kväll brukar jag lyssna på Sommarpratare P1, bäst hitills:



Kanske ska jag spela in ett eget program eller varför inte Du...möjligjeten finns:

http://www.sr.se/cgi-bin/jagsommarpratar/

Med Kraft, Kärlek o styrka möter vi morgondagen...

Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!