Eko i Kylskåpet- En dag på jobbet!!

Hej!

Jag är hos min pappa i sundborn. Han kommer hem ikväll, bäst börja städa. Har varit så skönt att vara här ute, slippa lägenheten inne i stan... Jag har gjort sådant som jag aldrig hinner med:

Bakat Bröd o Bullar
Tittat på TV
Tittat på film, somnade dock.
Gjort hårinpackning med ägg, honung.
Gått med hundarna i skogen
Elle har badat massor, inte jag...

Men oj, vad det har regnat...Nu har vi översvämning. Vattnet har stigit en halv meter o kommer från Alla håll. Uppifrån, från Skogen, nerefrån grundvattnet stiger o sjön svämmar över...

får snart sättta gmmistövlar o flyttväst på permobilen!!

Idag har jag varit riktigt nyttig...
beställt tid för ny korsett
Beställt tid för utprovning av ny permo. 12 veckor vänte tid för att få komma till första utprovning, har redan väntat 5 veckor på grund av semestrar. Hela Sverige stänger visst på sommaren- Behoven finns kvar...


Ja, nu är det eko i kylskåpet...Ständiga frågan.....o vadska vi äta till middag idag?

Har jobbat idag, lite paus i semestern....

Jag Älskar mitt jobb,  alla medarbetare i VH Team...har bokat upp lite möten iför nästa vecka i göteborg...


Kameran o mobilen har tagit semester= Trasig!!!
Kram till Dig.

Lev, Njut Älska i Sommarnatten!!


r

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!