På väg till stockholm

Godmorgon , gick upp 04.30 för att ta tåget till stockholm 06.17. 08.46 kommer till Centralen. 08.50 Taxi beställd 11.00 Förberedelse inför eftermiddagen föreläsning. 12.00 Intervju 13.00 Vårdkonferans 500 st Landstingchefer. Filippa Reinfeldt inleder. Jag ska prata under eftermiddagen. Lennart Ekdahl ska intervjua mig. Undra vad jag ska säga? Kan aldrig förberedda mig innan... Jag ska berätta mina erfarenheter hur jag har upplevt Sjukvården, efter 150 benbrott så har ma viss erfaenhet! Ha en härlig dag !

Kommentarer
cia

En quinna som Du Veronica som har DET blir inte svarslös.Du har huvudet på skaft o tankarna med dig.

Lennart Ekdahl (eller vem det nu är i framtiden) tänker som du "Undrar vad jag ska fråga/säga/ta uupp och framför allt hur?" GOOD LUCK/mom Cia

2009-06-03 21:44:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!