Fredag den 13

-Hej, Sitter nu i bilen, har precis stannat i Gävle. Doggsen ska kissa o jag köpte mig en Loka Päron. Nu kör vi vidare mot falun. Dagen började kl 09 med Rekryteringsmöte. Vi åt frukost tillsamans, efteråt packade ur rummet, åkte till CJ advokatbyrå o hämtade saker som jag hade glömt. Lastade in allting i bilen, sedan vidare till minikonferans om Ryggmärgsbråk, träffade Mats Regionchef Dalarna, som hade gjort så snygg monter..Var där en timme, ut med doggsen, sedan styr vi bilen hämåt....

Kommentarer
PIJAH

Lokapäron är de bästa som har hänt mig. :]

2009-03-13 15:32:30
URL: http://pijah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!