...Snart i Örebro

Hej. Här kommer några rader från baksätet. Leker med hundarna. den lilla valpen bitter mig överallt. Vi stannar i Örebro. Äter Hambugarna. Joy,lilla hunden riktigt bra apptit. Elle vill aldrig äta i bilen.. Har haft telefonmöte, läste lite Amelia när jag vaknade. Tycker om att gå upp tidigt på vardagen så att jag har gått om tid, att dricka the, se lite på TV, tända några ljus... Ja, åt lunch med min mormor syster, Lisa. 90 år. Hjälpte henne med deklarationen...hon ser nästan inget... När jag är i Göteborg så passar Lisa doggsen, perfekt så slipper de vara ensamma. När jag går i parken utanför Lisa har det slagit ut blommor, måsarna skriker...Nu känns det att är vår i luften... Får ett sms av susanne att hon har klippt ut 4 annonser för VH lokaler i Malmö. Ytteriggare ett VH kontor ska öppnas. Jag vill tacka Susanne o Carina för all hjälp med VH kids aktiviterna i helgen! Super bra ordnat! kram kram Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!