snart Sova...

Hej,

Oj vad denna dag gick fort,
förutom 1000 möten, mail. Pratade med Sofia i telefon, min bästa barndoms vänn. Får en känsla av att hon är Gravid.
så jag frågar, lite försiktigt...

.....Skulle inte du vilja ha barn nu?...

.....Mitt nästa fråga, Jag känner på mig att du är gravid? Jag hör det på rösten.

Jag hade RÄTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis Sofia detta är helt fantastisk! Du kommer bli världens bästa mamma, till din lilla sommarbaby...

Imorgon åker jag o Doggsen till Stockholm, ska ha möte med operativ chef Linnea. Alltid lika kul o inspirerande att träffa dig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!