Lördag It s raing men

Godmorgon

Sov ordentligt, tittade på Nyhetsmorgon. Tog lungt.


Elle fick en ny korg.

Joy fick inte plats i sin korg. Halva hunden utanför. han växer o växer....Är han en giraff??

 

 
På eftermiddagen åker vi o hämtar Lisa o tar med henne ut o äter lite. Pizza..Hmmm vad gott...Vilket väder...



hundarna är med så klart....

Går på Liseberg....har glömt att ladda...får åka hem igen...fasiken...men men...Laddar i 3 timmar, sedan ut igen...Tillbaka till Liseberg. När Liseberg stängde gick vi på Pianobaren...

jag Älskar pianobarer, kul o dansa, lagomt stökigt, bra musik....

häng med http://www.cmcmusic.se/index.html

Tänk om jag kunde dansa så här, http://www.youtube.com/watch?v=t0uf5l_OBLU

Ibland känns mer jobbigt en annars att sitta fast i den sabla rullstolen, känner så låst....tänk att få röra sig fritt...

Sov gott...


Kommentarer
Natalie Axell

Hej Veronica!



Har följt dig de senaste åren och vill gratulera dig att det går så bra för dig och jag tycker att du har ett otroligt bra företag och att du gör ett väldigt bra jobb.



Vi var båda på Vintersol tillsammans i början av 90-talet och jag glädjs varenda gång som jag läser om dig. Önskar dig lycka till med allt och jag hoppas du mår bra!



Mvh



Natalie Axell

2009-05-28 18:01:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!