36 timmar i Umeå...

Det du...kallas Snabbvisit..



Vi åkte igår från Falun vid Lunch...

Familjens Adams på turne....Dvs Jag, två assistenter, en rullstol,tre hundar, två tonårskillar, 36 tomtar, 19 st Julgranskulor. 100 st Julpåsar...några resväskor, hundben o brödlimpa.. ..


Vi stannade i Sundsvall, sov där en natt...Åt middag, sedan gick jag på bio själv...såg filmen Så olika..
.''

Filmen var så bra...precis vad jag behövde...
Så ge aldrig upp din kärlek även om ni är Så Olika...


Söndag
Alla i familjen Adams var påklädda kl 09, då åkte vi mot Umeå.
Vi var framme strax efter kl 12,


Åkte direkt till kontoret o lastade ut alla saker,
sedan åkte vi o checkade in på hotellet.


Till Middag åt jag pankakor så gott...


Sedan såg jag ensam mamma söker..riktigt Söndagmys..

Efter så jobbade jag några timmar o är nu redo för nästa vecka...

Sov gott dröm stort...Veronica


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!