Bilder från Avesta

Hej

Igår var jag i Avesta o höll föreläsning för pensionärer, så roligt. Vilket fint möte det blev o vilke värme o kärlek..
Jag pratade ca 1 timme, rubrik var " Motvind som får en drake att stiga uppåt..."

Vi möte filmteamet på kontoret kl 11, avfärd till Avesta Vägkrog. Vilket ställe, Vilken Mat...Jag åt pannkakor..Mums! Har alddrig varit på en så bra vägkrog...


    

Det är Linda o hennes proffsiga assistent. Linda arbetar i butiken på Vägkrogen i Avesta o har så fina saker i sin butik. Linda o hennes assistent ger toppen service, åk dit o handla dina Julklappar. Trevligt att träffa dig Linda, hoppas vi ses snart igen...

 Vi åkte vidare mot Centrum Kyrkan.

Vi parkerade, ut med hundar, dator, filmkamera...allt jag sa spelades in, jag glömde av att jag mikrofonen på hela tiden, Oj vilka historier som ni kommer att få höra...Veronica Back stage...

förberdelser innan, går igenom materialet, sedan fika med pensionärera...Vilket trevligt sällskap o vilka goda bakverk....


Lokalen var fullsatt ca 80 personer. Fantastiskt!!





Jag träffade en Ängel, denna dam var så söt o klok. Hon berättade för mig hur ensam hon var, Hon frågade om hon fick ringa ibland o prata lite.

-OH, jag blev alldels varm i mitt hjärta...Klart, du ska ringa mig var mitt svar...

Hon frågade mig .  - Kan jag säga att jag har fått en ny vännina nu...
- Självklart var mitt svar!

Kom ihåg, att den enda hur är Tid, den enda rättvisan på jorden som vi alla har lika mycket av. Ta dig tid...Du vet aldrig när du möter en ängel...





Här får vi tackblommor, jag o assistent Matilda.


Tack Alla för en härlig Dag i Avesta....

Kram Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!