Här kommer texten...

Hej
Här kommer lite text till bilderna. Jessica o Jag har nu varit i Göteborg i tre dagar. Jag åker tillbaka till Falun på Lördag. När vi jobbar ute på våra turner så jobbar vi mycket intensivt. Jag älskar mitt jobb och ä oerhört tacksam att jag får arbeta med frågor jag verkligen är engerad av. Att få möjligheten att konkret hjälpa en person till ett bättre liv. Personlig assistans o personliga assistenter har en så stor o avgörade betydelse i mitt o många andra personer med funktionshinders liv.

Utan Jana, Sveta, Sophie o Matilda så skulle jag inte klara mig en dag, Tack till ER Alla, inte bara det att jag skulle få sluta mitt arbete, Jag skulle inte ens komma upp ur sängen, få på mig mina kläder, gå på toa, inte äta frukost. Därför är det så viktigt att vi alla är räd om denna lagstiftning o använder den väl.
Här kommer några bilder.

 
Trött blir man om man är barn o höra Alla möten, då vuxna pratar en massa svåra ord.
Här få Jessica en kärleksfull Kram.
Papper som ska fyllas i, Ansökan-Överklagan-Ansökan Överklagan...Ska livet gå ut på en enda lång ansökan, borde inte bara vara självklart att leva som andra...hallå ser du inte mitt funktionshinder....

Det är en lycka för mig att i varje möte vara 100% focuserad på mötet, ge allt o få så mycket tillbaka....

En prinssesa som på mötet målar en VH tomte, tomten kom o sa att han ville ha lite färg på sig, han kände sig så vit o var rädd att försvinna när snön kommer.....Titta så fin tomten blev med färg!!!

Vilken gullig bild,

Vad vore en vistelse i Göteborg utan en räkmacka King Size...Mums!!!

Härliga Kramar från mig till Dig !

Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!