Ett år äldre !! Ett år klokare ??

Hej,
Idag är det söndag. Packar, är på väg till Stockholm igen....

Har lämnat hundarna hos hundvakten, de kommer efter till Stockholm imorgon, tillsammans med sveta.

Vi åker tåg, direkt till Stockholm utan byte. Tänk att fortfarande finns sådan förbindelser....

Jag hade en mycket lung födelsedag, låg hemma o var sjuk....

Här kommer några bilder...
chokladtårta....

 Jättefint armband o Halsband!!!

 

Det blev ingen fest iår heller....Men den som spar han har...Nästa år....???

Hej fina du och ett stort GRATTIS på din födelsedag. Jag hoppas att du har det bra idag och alla andra dagar och så önskar jag att du kryar på dig. Tack för att du finns och tack för allt du har gett mig i ditt sätt att vara
kram

Hej!
Såg Dig i tv tycker Du är fantastisk :) Du har Födelsedag idag :) Önskar Dig Grattis o Ha en Trevlig Dag.
Är en gbg tjej med strl 32 på fötterna , o 1 m 14 cm för jag e liten o kort o stor i käften mvh ....


Tack Alla, nära  o Kära...Alla som jag känner o även de jag ej känner....Med All önskar jag dig en skön Söndag!!
Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!