Fredagkväll

Jo hej du!

Veckan är slut, oj vad fort går... Måndag-fredag, vakna -Sova.

Denna vecka har varit väldigt intensiv. VH operativa chef Linnea har varit i Falun, förutom att vi har jobbat tolvtimmars pass, så har vi ätit hemmagjord sushi som Jana har gjort. Underbart gott!

Idag har vi haft möte med juristerna ang Tunnereds kommun, som plötsligt kom på att de skulle dra in assistansen från imorgon, för en svårt sjuk funktionshindrad man. Tynnereds kommun hade ingen tanke på att de först måste fatta ett avslags beslut som går att överklaga. VH har kontaktat Länstyrelsen. Tack Helene!!!

Hur tänker dessa tjänstemänn när de lägger sig på kvällen? - Vilket bra jobb jag har gjort idag som tjänstemann, Jag har dragit in insatsen dvs möjligheten för denna man att komma upp ur sängen,gå på toa, värma sin mat, möjligheten att dricka kaffe, duscha, gå på toa, Hur går detta ihop med Tynnereds kommuns Handikapppolitiska program ?



Började känna mig förskyld...Har du hört talas om svinninfulensan? 
Det bästa receptet är vila. Jag har gjort en häxdrink apelsin,citron,vitlök, honung... jättegott...Not

Denna helg ska jag bara vila o sova....härligt..

Nästa vecka är jätte intensiv, jobb dygnetrunt ...men I Love it...

Nu är det höst, dricker Rosente o har tänd ljus. ...




Nu ska jag surfa lite sedan sova....


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!