Jag är på G! Godmorgon, har sovit jätt...

Jag är på G! Godmorgon, har sovit jättedåligt i natt. Hosta o så glömde jag säga till assistenten innan hon gick hem att jag ville ha kudden. Det gick inte sova utan. Frusterande när jag såg kudden varje gång jag vaknade, den låg på stolen. Kunde inte nå den..vågade inte försöka nå den, var rädd o ramla ur sängen. Har inte hunnit få trygghetslarm installerat ännu. Nu börjar jag komma iordning i mitt lilla hus i skogen, har fixat varmvattnet, parabol, lärt mig hur spisen fungerar, har fått Telia att koppla in telefonen, o så har jag installerat spotify, till o med i mobilen...i Det som fattas är tvättmaskin, brevlåda o en soppgubbe! Det är mitt första hus, jag är på G! Ha en skön dag!


Kommentarer
Nina

Önskar dig en fin påsk!

Kramen!

Nina

2010-04-02 16:51:24
URL: http://nina-livetistort.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!