Markus, Galant, Ekeftiv !

  Vet du var det är? Jo idag har jag beställt möbler från IKEA. Vilken lysande service!!  Jag beställer alltid på telefon, ett vanligt traditionelt nr, vanlig människa att prata med...detta är lyx idagens IT samhälle.  Kvinnan jag pratar med hon guidar mig igenom IKEA djungel av alla namn. Det blir alltid rätt. Slippa köer i varuhusen, slippa lämna in varor på transportservice, slippa o komma hem jag har glömt att hämta benen på " ta själv hyllan"  Nu har jag allt om 7 dagar...då börjar nästa äventyr montering ! Själv läser jag alltid punkt 1 o punkt 10, början o slut. Konstigt att alltid går fel?! Vad kan det bero på?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!