Min dag! Ja, nu ska vi se...vad har jag g...

Min dag! Ja, nu ska vi se...vad har jag gjort idag? Varit på Hälsokontroll. Får svar på proverna om en vecka. Känns viktigt att ta reda på hur man mår egentligen. Tänk att vi får kallelse till Bilbesiktningen men har inte samma förstålse för min egen hälsa. Så nu är kroppsbesktningen klar. Får se om jag får körförbund, lite tjock men jag fryser mindre på vintern. Köpte vitaminer o mineraler, som jag kommer äta i två dagar, sedan har jag glömt bort dem. Köpte vitamin " kvinna" expiditen frågade om jag verkligen skulle ha dem ? Ja, vad då ? Inte är jag väl barn eller man ? Hmm .. Vad annars om inte " kvinna" ? Expiditen harklar sig o frågar min ålder. - 32 år svarar jag... Ok, säger hon. Vitaminen " kvinna" är för kvinnor efter klimakteriet.... Du ska ha vitaminen " tjej" Jaha, oj ... Tänkte jag... Detta med vitaminer verkar kunna slutat hur som helst! Så nu är jag tjej o inte kvinna vilket gör att jag känner mig 10 år yngre genast. Tjejkram Veronica


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!