Nu bakar vi bullar....

img_6807 (MMS)

Nu bakar vi bullar....


Kommentarer
Rullstolsmorsan Marie

Åh! Vad gott det ser ut! Skicka gärna en genom cyberrymden så att jag får snmaka! :-)En virituell bulle! :-)

2010-08-11 21:39:00
URL: http://rullstolsmorsan.blogspot.com
Rebecca

Hejsan! nu kommenterade jag bara en bild, för jag behöver lite hjälp, vet du hur man får bilder bakom namnet på ens blogg? Jag har försökt men lyckas aldrig haha :) Och mina kompisar som jag frågat, har fått hjälp av sina kompisar, som jag inte känner. Så det här var en chansing om du vet :) du ser lite pysslig ut av dig så tänkte att du kanske visste, tyvärr är min blogg väldigt hemlig! kan inte ge ut den, men maila gärna till min e-post så svarar jag så fort som möjligt! Tack så jätte mycket på förhand!

M.V.H Rebecca

2010-10-21 19:36:29
Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 04:19:06
URL: http://smsalåna.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!