Bilder från veckan


Kommer till sminket 10 min innan sändning, känner mig jättestressad....
två tjejer hjälper mig med smink o hårstyling...




Allt detta i huvudet???

Allt detta i ansiktet?? Kommer nog se lite annorlunda ut, man kan trolla med smink...
Kan man sminka trolla bort Permobilen ?? Ibland är trött på den...Rullstolen både försvårar o underlättar mitt liv...
Dubbel känsla!!

Sitter o tänker "hoppas det finns ramp i studion, Hur gör jag annars?? 5 min, vågar inte fråga, vill inte veta.....



Här är den...Blev så glad när jag såg den....Nu snart kan sändningen börja....


Här är vi...redo för sändning !!!






Efter den sändningen, dax nästa program...filmar i hissen, taxin väntar, jag får inte missa den enda bil som finns med ramp....bråttom, bråttom....



Tv4 kommer o filmar i Taxin på väg till presskonferansen...













































 






Valpen Joy, han vill ha lite egna pengar o kommer på iden att dela assistents tidrapport på två...
så att halva lönen betalas till joy...Han river tidrapporten i två delar ut...Han ser så oskyldig ut ??!!


God natt säger hunden Elle, hon trött efter en dag som TV stjärna!
Hon är så duktig, Elle alltid med mig...Jag älskar henne så mycket!


Kommentarer
Izabela Mokwa

Veronica vi är så stolta över dig! Du var så duktig...

2010-02-07 18:43:32
Veronique

Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique

2010-02-08 00:54:34
URL: http://www.improveme.se/veronique

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!