Från Gomorron i SVT


Kommentarer
Lars-Göran Wadén

Bra jobbat... Ser dig överallt. Jag sätter på teven, slår upp tidningen, sätter mig framför Facebook och slår på radion. Du ÄR överallt... och nu är du på min blogg också!!

2010-02-03 20:44:25
URL: http://livetrullarvidare.blogg.se/
annelie

Hej!

Hörde dig på radion imorse då jag var på väg till mitt arbete. Arbetar också som personlig assistent för den delen.



Jag har inte hängt med i det här, utan det är först nu då jag hörde dig. Men du fick mig verkligen att bli intresserad och jag tycker det så bra det du varit med och gjort.



Ett mycket bra inslag var det och iaf jag lyssnade väldigt på vad du hade att säga. Hoppas att fler gjorde det, men det är jag säker på. Inte bara vad det gäller den här frågan utan kanske också överhuvudtaget få en inblick i vad det kan innebära att tvingas ha assistans för att klara sitt vardagliga liv.



Mycket bra, det behövs såna som dig! Ska försöka följa det här mer.



Ha det så gott!



Mvh

Annelie

2010-02-04 22:59:00
URL: http://frostnatter.wordpress.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!