Fortstning följer......

Hej på Dig!

Nu ska jag berätta mer....

Jag kom till slut hem med taxi, Jag fick själv lägga ut pengarna. Fanns ingen som kunde fatta beslut på en söndag. Genom att jag inte kunde invänta tills det blev måndag, sova på stationen??? Fanns ingen annan lösning en att ta i situatonen själv.

Jag kom till Falun tre timmar för sent, hungrig, trött, kissnödig. Hade inte kraft att be chaffören stanna, spänna loss rullstolen, ur med all packning, sätta fast stolen igen....Nej, jag fick helt enkelt hålla mig....

När jag väl kom till Falun var allt försent, blev ingen föreläsning, blev ingen middag. Fick hjälp av assistenten att lägga mig på sängen, jag orkade inte ens ta emot hjälp o ta av mig mina kläder...Jag känner tårarna rinner kommer, jag ber assistenten släcka lampan, o gå ut. Jag vill vara ifred. Jag tänker - Varför??? ska allt vara så krånligt? Ska till o med behöva kämpa för att komma hem ?

Jag somnar, dagen efter är jag så slut, att jag måste stanna hemma från jobbet. Jag måste vila min själ o hämta nu kraft.

Jag som bara skulle åka tåg till Stockholm, så blev så här !!!!



Creative Flow var temat för mässan, precis i motsats vad hade i söndags....




Snart hemma, hinner jag tänka innan allt börjar,,,,


Här är tåget till Falun, Undrar var jag kommer på med rullstolen ?

Ingen lift på hela tåget..... 

Nu kommer nästa ...Jag ska åka färdtjänst mellan Falun o Borlänge.......


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!