God fortsättning på 2010

Hej Godmorgon!!

Här kommer en hälsning från Umeå. Vi firade ett fantastiskt roligt Nyår. Vi var en massa tjejer, som först bastade vi, takvången på hotell Plaza vån 14. Vilken utsikt över hela Umeå....

Sedan åt vi på Resturang Rex, vilken god mat, därefter ett pampigt fyrverkeri, sedan in igen  o dansa hela natten lång...Jag älskar verkligen att dansa, känna rythmen, pulsen i blodet...

Ja. sedan var det detta med nyårslöften. Jag ska tänka ut några härliga....

Jag återkommer, nu måste jag sova vidare  under tiden kan du titta på VH  årskrönika...

http://www.vhassistans.se/bildspel.html


Nyårs Kram Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!