Lördag i Umeå

Hej Alla,

Idag är det lördag den 2 januari och ett nytt år har börjat.
Idag har mamma åkt hem, nu ska hon till min syter i Stockholm. Har sovit, duschat,sminkat mig, satt upp håret , fikat, köpt en tdning, uppdaterat bloggen.......sådana saker som jag annars aldrig hinner.....
Jag har en massa nyårslöften:
jag ska sova mer sovmorgon,
Dricka mer choklad med grädde och även äta mer choklad,
Dansa,
Umgås mer med mina vänner.





Idag har jag sovit sovmorgon, lyssnat på radio, köpt tidningen Leva


 

och till lunch ätit pankakor med grädde och sylt på Café, detta kallar jag vardagslyx.











Idag är det - 16 grader. Brrr...Tur att jag har min snygga mössa. NoT, men den är Varm....

Jag har tagit kort på mina fina Julkort som jag har fått. Tack Alla, Om du väntar på mitt..så kanske nästa år...Hittils har jag aldrig lyckats få iväg ett enda...











Ja, till våren ska jag studera Handikapprätt i Mälmö Högskola, tycker jag verkar prakiskt att då bo i Umeå. inte mer än 120 mil. Kursen är distans via Internet.




Här är min söta Valp som heter Joy, han växer o Växer..snart är han en giraff...
Joy älskar sitt hundben...

Här har Joy kommit fram under sängen...

Elle är 5 år, hon blir mindre o mindre. Här ligger hon o myser i sängen...




En riktig SnöKram Veronica


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!