Lördag...

Hej Alla,

Igår var jag så trött att det inte blev något inlägg. Somnade på sängen kl 19.00 men vaknade till Lets Dance. Så kul att se alla härliga par som dansar. Heja Gudrun o Ville från bygglov.

Jag köpte Indisk mat. Surfade lite o lyssnade på nattradion.

Idag lördag vaknade tidigt, åt långfrukost, såg på morgon tv, läste tidningen Västerbottenskurriren , somnade om i en timme tills Joy väckte mig.

Nu ska jag gå upp ur min sköna säng, klä på mig o gå på cafe. Vad tror ni att jag ska ha ?

Choklad med grädde !!!

Nu längtar jag utomlands är trött på Kylan, fast känns bättre än November då det bara var grått o regn. Idag är det sol i Umeå - 10 grader.

Kram Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!