Söndag, rensat garderob, ätit sallad...



Hej

Idag har jag jobbat,
ätit sallad
 
o rensat i min garderob..
..
De kläder jag inte använder ska jag ge till Röda Korset.

Igår rensade jag min handväska...det som inte fnns i den...är inte värt att ha....Jag hittade denna sedel..
.
Detta måste vara ett tecken på att jag "måste" åka till Dubai snart..

Har hämtat ut medicin till hunden på Apoteket, hade glömt receptet i Falun, efter jag har engagerat hela Apoteks Sverige, via telefon kundtjänst, så faxade receptet till Apoteket i Umeå o Joy fick sin medicin..Han har fått noskvalster,vilket gör att han får svårt att andas. Nu kommer det bli bättre...
 

Jag har förberett alla veckans möte, pratat med Angetha, VH kommunikationschef o har ett möte till kl 21 i kväll.

Idag är det dags för Disney on ice med VH Stockholm. Oh, jag hade velat vara där....

Caroline skriver på sin blogg: Vi är 33 förväntansfulla barn och assistenter som skall gå och se denna föreställning. VH kids var även på detta evenemang i fjol, och då var det prinsess tema. I år är det Musse och hans vänner som bjuder på en färgsprakande show.  Foton  kommer att läggas ut på måndag.

läs mer på Carros blogg http://www.vhassistans.se/assistans_bloggen.html



Planerat i min nya assistansKalender, Du som är kund eller assistent är Välkommen att hämta din VH kalender på närmsta VH kontor.



Denna Bukett fick idag, blev så glad att jag får en tår i ögat...Tack snälla Kära Du!!!

kram Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!