Ikväll är det karlavagnen

Hej!
Ikväll kl 22 är jag med i Karlavagnen radio P4. Ämne:Personlig assistans!

Ring Du oxså Eva Elke i studion i Luleå! 099-110 80 eller maila [email protected] o berätta hur det är att ha assistans eller jobba som personlig assistent.

Viktigt att visa politiker hur viktig personlig assistans är för oss.

Du kan som alltid redan nu skriva direkt på Karlavagnen på facebook eller egen hemsida.

http://www.sr.se/sida/default.aspx?programid=3117

Vi hörs i kväll!! Kram Veronica


Kommentarer
zabina

Veronica, vad bra du var i p4, som vanligt ska jag säga! Jag ringde in, fick prata med en tant så skulle de ringa upp, men jag antar att något fel hände på vägen! Det är så mycket känslor och frågor som bubblar i mig kring hela det här ämnet, vilket faktiskt är ganska härligt. Att det finns en sådan passion i mig och i så många andra är så suveränt! Fler människor, fler debatter, fler länder som ska öppna ögonen tycker jag!

Hoppas du har det bra Kramkram Zabina, (Felicias syster i Vingåker) Ps, hälsa hundarna!

2010-01-26 22:59:58
URL: http://zabinaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!