REA för hela slanten!!!

Hej!!

Först Sov jag sovmorgon så skönt!!
Satt med datorn i sängen och läste jag mina kollegors bloggar:

Barbro,Matilda, Marlene är riktiga Blogg drottningar.
Läs mer här: http://www.vhassistans.se/assistans_bloggen.html
Här skriver vi Alla inom VH Team om stort o smått som händer inom o utanom VH assistans.

Efter frukost var det dags för lite shopping, vilket inträffar ca 4 ggr per, 3 av dem är på Ullared. Inte dag.
 

Idag är det:
Det blev lite kläningar, koftor,halsband o boken Vem gråter vid din grav? : visdomsord från munken som sålde sin Ferrari

Av: Sharma, Robin

Det här är en instruktionsbok i konsten att leva! Den dagen det tar slut ska man vara klar med sitt liv och inte sörja över döden. De som gråter vid graven är de andra, de som är kvar.


 Texten är tänkt att fungera som en praktisk vägledning där varje kapitel ger en lösning på livets mest komplexa problem. Råden som ges är jordnära och förnuftiga och hjälper läsaren mot målet: att leva sitt bästa liv.


Originaltitel: Who will cry when you die?



sedan gäller det att ta hand om min kropp, smörja in sig med härliga oljor o dofter:


Nu ska jag sova snart, först lyssna på radio program sommar i P1.
 






...

 Dagens Tanke: möter du någon utan ett leende - ge dem ditt !

God Natt min Kärlek!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!