Hej

Nu har jag kommit hem från bryssel, har fortsatt att jobba hela helgen. Tisdag ska jag vara ledig, funderar att ligga i sängen o äta praliner. Jättemycket att ta igen med jobbet, nu när vi har varit borta en vecka. Har lekt med hundarna i helgen. Valpen Joy har blivit så stor...snart är han lika lång som en giraff...





I lördags var vi o köpt Hundleksaker, doggsen fick välja..


o Elle valde sin rosa lila gris, som hon har någon form av hatkärek till...

Nu bär hon med sig grisen överallt....Oh, vad jag saknat hundarna när jag var borta...

Nu är det söndagkväll, jag är jättepigg för att jag sov länge. Har haft fyra möten idag, jag älskar mitt jobb....Har så mycket ideer att jag inte har tid att sova....God natt på dej i alla falll.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!