Torsdagkväll !!!

Ja, imorgon arbetsdag...Idag med...Jag är på dåligt humör...Akta dig..
Jag o moder jord, ute regnar det nu o blixtrar med dunder...
Det går snart över, även mitt humör...

Snart kommer Solen o värmen !

Imorgon har jag en rad olika telemöten, på kvällen är det fest !! ska bli så kul...
Jag trivs så bra här i Umeå, så mycket värme o kärlek här uppe....
Det är i mitt liv förändringens tid...
Stäng en dörr, öppna ett ny...Detta innebär seperationer som är så olidligt jobbiga ibland !

Men, håll i, håll ut, håll om !!!

Vänner är som änglar som hjälper oss att flyga när våra
vingar har glömt hur man gör…


Med Kärlek....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!