Tisdag i Åre

Hej Kära Du!

Nu var det ett tag sedan sist. Vi kom fram till Åre i Torsdags. Vilken väg, Vi hoppade fram med bilen. Hade ont i kroppen i 4 dagar efteråt. På Långfredagen kom min syster upp till Åre med flyg. Påskafton var fantastiskt väder, så härligt. Solade o fick en fräkna på näsan. Jag har mått dåligt i några dagar, börjar känna mig bättre nu.

På söndag checkade vi in på Hotell Continentall Inn i Åre.. Vi är totalt 50 personer, gamla o nya skidvänner... vh kidds, ungdomar,syskon o personliga assistenter. Ett stort Tack till Mats,Linnea, Caroline o Matilda som gör detta möjligt!!

Det helt fantastiskt att alla kan åka.

Sj'lv har jag inte ännu hunnit upp til Backen, men imoorgon ska jag vara med på lunchen. Jag har sutit i möte i två dagar med Angetha. Stragie arbete o planering inför mässan som börjar nästa vecka.

Idag har vi startat en ny blogg som heter www.årebloggen.se gå in på vh assistans webb så får du se,
www.vhassistans.se

Nu ska jag äta snabbt, sedan fara efter de andra på Wallmans sallonger. De åkte klockan 19. Ligger lite efter i mitt arbete.

Allt gott till dig..

Veronica




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!