Minisemester i Hälsingland

Hej

Nu har jag kommit hem efter minisemester i Hälsingland. Vi var i Orbaden o Järvsö, som hetter Jässö.

Regn o Sol. Vi lyssnade härlig musik i sommarnatten, Orhalla. Föreställ dig en ljummen sommarkväll med de blånande bergen i bakgrunden och en spegelblank vattenyta som reflekterar solnedgångens sprakande färgspel. Lägg till vacker musik, en fantastisk stämning samt god mat & dryck, ett minne för mig att bära med mig när vintermörkret o kylan biter i. 


Det som är häftigt är att scenen flyter på vattnet, en enorm ljud o ljus scen.
http://www.youtube.com/v/VkHcHuwcSTY&hl=sv&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1


Denna låt är så Vacker lyssna o njut!!!!
 

En dag var vi på Lillbabs cafe...Lite roligt att se...Däremot fanns ingen ramp in till cafe så jag o övriga hundar fick vackert sitta fint o vänta utanför. 
Assistenten sprang ut o in o berättade vad som fanns inne i cafe. Tillslut kom vi på att vi kunde använda våra mobiler. 

God bulle o Räksmörgås. Hade så ont i magen att jag inte kunde äta upp, vi åkte hem. Jag fick lägga mig på sängen o vila. Fasiken, jag som hade sett fram emot denna minisemester. 

Hörru Barbro, Du får ta o skaffa en ramp så att Alla kan komma in i ditt cafe!Trött att sitta ute bland hundarna!!

VI köpte med oss Jerse Ost se www.jerseost.se 

Så underbart god!!!
  
 //Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!