Sitter i bilen på väg till Göteborg

Hej...

Nu sitter jag i bilen o bloggar...wow..tekniken fungerar...har fått låna Matildas lilla söta rosa minidator...

Vi har passerat Örebro, 28 mil kvar. Matilda kör så bra.Vi har stannat vid MAX o ätit hamburgare...så nu känner jag mig så där härligt onyttig....

Jag ska vara i Göteborg i en vecka och jobba. Imorgon ska jag träffa mina kära kollegor på Göteborgs kontoret.
Helen,Klas o Mårten. Mårten är ny Regionschef i Syd och har precis börjat i Malmö. Vi hälsar dig varmt välkommen till VH assistans Team!! Imorgon har möte hela dagen, kanske Liseberg på kvällen?

En sak är säker: Jag ska äta massor av skaldjur! Oh, vad jag blev avudsjuk på Helen på VH, som skrev att duu skulle äta kräftor till Lunch.

På lördag ska jag ha ett möte i Bollebygd, Söndag Madonna, Måndag middag med David Lega, Tisdag 5 möten inbokade...Rallydag...

Ska hinna hälsapå min mormor, o hennes syster när jag är i Göteborg.

Ja, vad ska jag mer göra....Säkert en sväng till IKEA, O Ullared. I love....det stället....

Nu är det augusti, kan ni fatta?? Vi har haft vår sista dag på Sommarlägren för i år, känns lite trist. Nu planerar vi intensivt för hösten kalendarium. Det kommer bli många spännande aktiviter...


Varje möte speglar sig i dig och formar dig till den du är idag !

VeronicÁ

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!