En tanke i Sommarnatten

 Om jag fick leva ett liv till då skulle jag göra fler misstag nästa gång. Jag skulle vilja koppla av mer och vara mjukare, jag skulle vilja vara dummare än jag varit på den här resan, jag skulle vilja ta saker och ting mindre allvarligt. Jag skulle vilja våga ta fler chanser, bestiga fler berg och simma i fler sjöar Jag skulle vilja äta mer glass och färre bönor. Jag kommer kanske att ha fler verkliga bekymmer men jag skulle ha färre inbillade  Ni förstår … jag är en sådan där människa som lever försiktigt och sunt timme efter timme, dag efter dag Oh, visst har jag haft mina fina stunder, och om jag fick göra om det, skulle jag försöka att bara ha stunder. En stund efter en annan istället för att leva så många år i förväg.  Jag skulle ha varit en sådan där person som aldrig går någonstans utan termometer, varmvattenflaska, regnkappa och fallskärm. Om jag fick leva en gång till skulle jag packa mindre i väskan  Om jag fick leva en gång till skulle jag börja gå barfota tidigare om vårarna och fortsätta med det längre in på höstarna. Jag skulle dansa mer, åka mer karusell och jag skulle plocka fler tusenskönor. Nu har Linnea Operativ Chef kommit, så roligt, har haft en härlig middag under markisen skydd av regnet. Vi jobbade hela kvällen...Nu är jag trött... All Kärlek!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!