Skrutt dag! fy

Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Fy! Allt har gått fel. Trött ont trött igen...Jag ska snart sova...Imorgon en ny dag...

Igår hade jag en trevlig kväll med grannen Marianne o Kusin Sophie åt god mat pratade bara umgås. Blev sent, somnade vid 03. Idag har vi packat, åkt hem från Sundborn där jag har varit i en vecka. Hem:  tvätta, städa, pratat med kontoret, öppnat post. Skickat 17 brev till Försäkringskassan om olika ärenden. Min mobil trasig byt SIM kort till annan mobil. Nu regnar in i telefonen...kändes som det då sms smattrade in 20 st !!!!!


Ska lyssna på P1 Sommar, undrar vem som sommarpratar i kväll??

Även hundarna är trötta efter 1,5 vecka i sundborn, att få springa lös..lukta på allt är härligt om man är en liten hund.


Indianskt visdomsord

En gammal man berättar för sitt barnbarn om ett gräl som pågår inom honom. Grälet är mellan två vargar. 

En är ond, den lever av avundsjuka, sorg, ånger, girighet, högmod, självömkan, skuld, bitterhet, mindervärdighet, lögner, falsk stolthet, överlägsenhet och egoism.


Den andra är god; den lever av glädje, fred, kärlek, hopp, ärlighet, ödmjukhet, vänlighet, välvillighet, medkännande, generositet, sanning, medlidande och tro.


Barnet tänker en stund och frågar: "Vilken varg vinner?"


Den gamle mannen svarar: "Den som jag matar".

Vilken varg matar Du?
Vilken matar Jag?


Var stolt över den du är"  "Låt ditt hjärta guida dig!

Med Kärlek God Natt!!!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!