Måndag....

Hej, Ja vad har hänt idag....började att jag kände att jag mådde illa, ställde in två möten, låg i sängen, fick massage, gick upp o klädde på mig. Idag har Marie jobbat med mig, så kul....Jag o Marie känner varandra väl efter 5 år inom VH assistans. SMS SVT inför morgondagens Tv program Eftersnack. kl 22.30 SVT2. En kund till oss, har somnat in. Så sorligt...känner en sorg för honom o alla som blev kvar. Vi pratar i telefon direkt,jag o Caroline . Vilket stöd ska vi erbjuda familjen? Har varitpå hundkurs, så kul Nu måste jag sova god nstt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!