Nu i Stockholm

Hej, Skriver nu från hotellrummet. Vi har checkat in på Grand Hotell. Oj, vad fint..Jag har aldrig bott här förrut. Vi parkerade utanför entren. Vi hade så mycket packning. Två rullstolar,två hundar, 22 väskor kändes det som. Vi sysselsatte all personal på hela hotellet, när vi gjorde entre. Upp på rummet, byte om. Från myskläder till Busniess. Skulle ha första mötet om 30 min.

Dogsen skulle ha mat o vatten. Rastas, skynda mig till Lunch mötet på resturangen Verandan, 3 min sen, inte bra...Beställer fisk. Vi har ett bra möte som varar i 1,5 timme. Går upp till rummet. Har 22 obesvarde sms, 35 mail, tio röstmedl via växeln. Här måste prioriteras. Ringer Angetha Kommunikationschef, går igenom texten efter intervjuen med en av de större veckotidningarna.

Emelie ringer frågar om jag vill skriva under en debattarikel. Självklart..vill jag det...Vilket lyx att få färdig skrivet material...

Vilar, nästa möte kl 16.00 -18.30.

Hade hundarna med på mötet, det var så duktiga..första resan för den liila valpen...

Ska hinna träffa min syster innan middagen....

Ciaooo Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!