Vår o Kärlek i luften!

Hej,

Vilken dag!! Så härligt att få leva....

Dagen började med att valpen vaknade tidigt o var kissnödig o ville ut. Assistenten Janan börjar senare, så när nöden inte har någon lag, då kissade han i sängen....

Jana tog ut hundarna när hon kom, bytte lakan, sedan sov jag vidare...
En riktigt lång frukost framför TV, vilket lyx...

Höll på att bli sönder biten av valpen,...Klädde på mig, så gick vi en långpromenad, halva vägen runt sjön tisken...
sedan började lilla hunden att pipa..Då fick han åka på min fotplatta på rullstolen.. ,,,,

Elle, hon ville bara jaga ankor...Hon älskar att bära saker i munnen, så hon fick ta min sko. Hon vägrar att gå om hon inte har något att bära, fanns inget annat än min sko. Sedan såg hon något annat som var roligare o dumpar då min sko, Det blir nu skojakt efter den försvunna skon, på vägen hem hittar vi den...

Efter promenaden, gick vi o köpte varsin chai latte o fikade på rådhustrappan. var enda stället som fans sol  någonstans att sitta. Sedan gick vi hem  o badade hundarna, minsta hunden joy ska ska börja i hundskola i morgon, då gäller det att han är snygg...

Nu ska jag ha tre telefonmöten  hinner inte skriva mer men kom ihåg

Det ligger Vår o kärlek i luften...

http://www.youtube.com/watch?v=U2JOtidKB1s

 


 Kram Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!