Veronicas turné

Nu är jag tillbaka i Falun igen efter att ha varit på en blixtturné ...vi åkte i onsdags till Göteborg. Torsdag träffade jag min mormors syster, Lisa, som är 91 år. Vi hade picknick i parken. Så roligt att träffas. 



Här är Lisa o assistent Sveta.

Hunden Elle passar på att äta det som ramlar ner.

Snabb sväng till IKEA, ska bara......som Alfons Åberg säger...slutar med en stor vagn mellan himmel o jord...

Snart får jag o hundarna sitta på taket...Vi har alltid ett berg när vi reser. olika saker som ska emellan kontoren.


Är detta som kallas doggy bag eller wheel bag? Köttet har fastnat på hjulet, tänk om hovmästaren ser att vi har givit hundarna mat under bordet.

 

Nu är vi i varberg...




På kvällen åkte vi vidare till Varbergs Kusthotell o åt middag med Jane o Steve. Det var så länge sedan o mycket har hänt sedan sist. Det var verkligen en rolig middag med många skratt. Sedan körde vi till Tylösand o sov där en natt.


Nu i Helsingborg kl 10.00, mötet börjar kl  10.30. vi ska vara här i en timme, sedan drar vi vidare mot Landskrona.

Helsingborg är alla bussar Gröna


Lunchmöte i Landskrona. Så kul att träffa Susanne o "Farmor" efter tre trevliga o viktiga möten, åker vi tillbaka till Göteborg för nästa möte kl 17.00. Sedan ut med Linnea o åt en god middag på Avenyn.

God natt!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!