Advents Kram

Hej

 Idag sov vi länge, vi gick upp o åt pankor till Lunch. Sedan åkte vi till Rusta o köpte en Julgrann. Därefter Julmarknad i Nordmaling. Så mysigt!!

http://www.olofsforsbruk.nu/



Nu börjar Julen. Första Advent. Ingen snö här uppe, me såg på Facebook att Marita har skrivit att det är snö i Dalarna.


Idah är det min valp Joy födelsedag 1 år. Jag hade glömt, han fick en pressent av Sveta, inte av mig. Han visade sin protest genom att kissa på min handväska. Det har aldrig hänt förrut.

Å andra sidan har han aldrig fyllt 1 år heller..

Vill bara Säga Smart Hund!!!!

God natt Alla !!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!