Onsdag...

Hej

Här är bilder på mina Älskningar som Alltid är med mig...Kontorshundarna Joy o Elle...

Idag har varit en intensiv dag.
Jag har haft möte med Angetha på förmiddagen, sedan möte med Caroline o Martin - film Teamet...
Vilka trevliga människor!!! Vi hade ett mycket bra planeringsmöte, sedan ut på stan i Falun...o filmade..


Detta är bilder från Jessicas Välkomms Lunch på VH.
Här filmar vi....Tänk hur svårt det kan vara attt posta ett brev...allra helst med tanke på att posten har höjt brevlådorna...Jag når inte ..Hjälp...

Det var så kallt ute...i alla fall med mina kläder. Först blev jag röd rosig på kinderna, sedan lila som över gick till blå färg i ansiktet. Väl till baka på kontoret, hade jana gjort varm god choklad med vispgrädde...så gott..

Kontoret riggades om till en filmstudio o intervju gjordes. Caroline hade mycket bra o viktiga frågor...
Försökte ge bra svar...


Kl 16.00 Nästa möte,
hade 18 st  missade samtal 12 obevarade sms.
Det bara andas djupt, prioritera, ta en sak i taget.

För mig är det jätte viktigt att i varje möte vara 100% focuserad, inget får störa mig.
Alla lämnade medl vara akuta...

Man få ta livet med ro, Alltid göra sitt bästa...

Just nu planerar vi för Umeå turnen nästa vecka, där efter göteborg...

Ja detta var allt för idag...

Med Kärlek Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!