Skön Söndag

Hej....
Nu är det söndag. Håller på att tvätta,städa, packa upp min packning. Har letat överallt efter en lussebulle. Inte Hemköp,ICA, inget cafe, inget bageri. Imorgon ska vi baka själva. Vad gott det ska bli...

Idag har jag jobbat några timmar, lite mer jobb i kväll. Ska se på TV. Undrar vad är för söndags film ??
Svar: TV3 På spaning med Bridget Jones. Nja, inte så bra...TV4 får det bli o filmen shooter. se här:
 

Ska dricka glögg o pepparkakor o lyssna på mitt favorit på program på radio..
.



Ja, snart en ny spännande vecka börjar- Imorgon
kl 08.30 Morgonmöte
09.30 Möte med Angetha
10.00 Massage
12.00 Lunch
13.00 Möte med Anton
14.00 Telefonmöte Jessica
15.00 Förbereda Umeå/Lycksele turnen
17.00 Göra allt det som jag inte hann under dagen...

Måndagar brukar vara oerhört intensiva...

Snart är det Jul, jag längtar...

Julpuss från mig till Dig !!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!