Snart Äntligen Måndag

Hej

Nu har jag haft en riktigt skön helg. Nu längtar jag till Måndag...


Har sovit, läst mail, pratat i telefon, tittat på Söndags filmen, tagit fram Adventsljustakarna. Jag tycker att de är så fina o Julen känns så kort. Det gäller o börja i tid...

Håller på att planera mina turne.

Tisdag Göteborg. Jag o Jesica VH jurist (läs Jessicas blogg här http://vhjurist.blogg.se/) ska till Göteborg. Där har vi en massa möten inbokade o studiebesök. Vi kommer att delta på arbetsledarLunchen ...Känns viktigt o roligt att träffa alla härliga arbetsledare.

Vi har nu lagt ut VH Julprogram, välkommen att titta på www.vhassistans.se 

Imorgon är det mitt favvo program, nämligen Ullared. Tjoohoo Vad skoj..Jag längtar dit...hoppas jag hinner åka på fredag, de stänger inte förren kl 20.

Jag ska hålla i anställningintervjuer på torsdag, Intervjuomgång nr 2. 50 st har sökt, 15 st kallade. 
Vi behöver större lokal i gbg. Har du något tips är detta välkommet. Jag har mycket att göra o lösa denna vecka. En sak i taget så går det bra. Det gäller att hålla huvudet kallt o hjärtat varmt...

Här är Rogers Present, 


Skickat på Posten, lite speciellt paket....

för Du är en speciell person för mig !!
 
Hoppas Du blir Glad!!!

varm Kram Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!