Fredag...Tack Ninni o Rikard för en god middag !

Godkväll !

Ikväll efter en lång arbetsdag har jag varit hemma hos Ninni, Rikard, Klara o Kalle, inte att glömma Ellen, som är en söt kanin ! Klara hade valt maten, god Tacos ! Efteråt spelade vi Prinsess spel på Tv:n. Det var en kort men trevlig stund. Jag älskar dessa stunder att bara träffas. Enkelt  o trevligt ! Sist vi sågs var i Julas. Klara, jag lovar att komma tillbaka snart o då ska vi Leka mer o prata mindre....

Imorgon ska jag först Sova, sedan blir det städa lägenhet som gäller ....48 timmar kvar...söndagkväll åker jag från Falun...Känns lite konstigt...Men viktigt...Nu är det dax att ta nästa kliv i Livet !

God natt på Er Alla !

 

Veronica


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!