Påskdagen! Har hostat till kl 04, inte v...

Påskdagen! Har hostat till kl 04, inte visste jag att gick o träna magmusklerna på detta sätt?! Visste knappt att jag hade några, men känner dem nu. Har tränningsvärk! Idag har städat, varit ute i vårsolen på Altanen. Dax att köpa utemöbler...kom på att jag inte har något bord att ställa min lilla söta The kanna... Lagade Flygande Jacob till lunch.. Mitt största problem idag var att jag missade tv programet svenska Hollywood fruar, jag vill ha mer sådana lyxglamour problem, inte sådana grå trista vanliga problem... Imorgon är det Hockey! Heja Skellefteå ! VH action har bjudit in 16 st personero kunder, personliga assistenter, syskon som ska gå. Se fram emot en god middag, trevligt sällskap, spännade Match! Nu ska jag sova en stund! God natt!!! Veronica


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!