En flygande rullstol En flygande rullstol...

En flygande rullstol En flygande rullstol ska jag göra, så att mamma du i luften då kan köra. Med vingar så flyger den elegant. (Sonens uttryck) Så blir du en luftens flygande tant. Du flyger över molnen med blixtar och dunder! Och med den flygande rullstolen kan vi göra under. I studsmattan kan den hoppa upp och ner, med en studsmanick som ingen ser. Den ska vá svart med silverlack. Och vá som ingen annan rullstol du haft! Marie Andersson skriven med 7-årig son 2010


Kommentarer
Marie "Rullstolsmorsan" Andersson

Tack! Va´kul att du lade upp en av mina dikter. Roligt att du valde den som min son var med på. :-)

Jag ser dock att rubriken smugit sig in i dikten så att det är "En flygande rullstol" en gång för mkt i början. Annars tack igen! :-)

2010-08-11 21:45:05
URL: http://rullstolsmorsan.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!