Känner du någon som har Diagnosen diagnosen: NÄSL?

Fick detta på sms igår kväll, Känner du någon som har Diagnosen diagnosen: NÄSL?

Jag svarade snabbt tillbaka; - nej, vad är det?? Aldrig hört...

Svaret tillbaka: NÄSL= Normal Än Så Länge

Idag har jag haft en riktig bra dag.

En massa spännande möten...

huuha, vad kallt det var idag..Nu -30 grader. Oh vad jag längtar efter Våren. Innan dess så ska vi åka med VH action på skidresa till Sälen v 15. Superkul. Iår är vi ca 80 personer, skynda dig o boka om du inte redan har gjort detta. mer info http://www.vhaction.se/

Vi håller på jobba intensivt med en annons som ska vara klar i morgon kl 10.

Förbereder morgondagens program:

09.00 Möte Angetha o Didrik, sista korrekturet I hope?
10:00 Möte Jurist Jessica o Mårten, Avstämning inför vår Malmö turne.
11.30 träffa Fredrik
13:00 Lunch med Barbro, ska bli så kul.
15:00 Läsa igenom Intervju
16:00 Planera nästa vecka arbete, skriva överklagan. osv..

Lördag o Söndag filmjobb med VH kids o VH action, spännande o Kul...



Här spelar hunden Joy boll..



Här ligger hunden joy o väntar på att få gå ut...vi tränar på att han ska ligga stilla o vänta...Jag o han har ungefär lika kort tålamod...

Här är jag ...lite annorlunda...



Mitt hotellrum lätt nr att komma ihåg 123....



Här kommer hunden Joy o Assistent Carola.


 här har vi knäppt ett kort i hissen...


Middag. VH actions färger orange o svart


Mina tre viktigaste saker Mobil, the koppen o datorn...förlåt jag glömde mina vänner, min rullstol, familj o assistenter oxså nödvändiga i mitt liv..

Middag: Hot Dogs to Doggsen ...så fyndigt..



Elle äter upp hela paketet....




Nu ska jag sova...God Natt...först lyssna på Karlavagnen...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!