Jul o Nyårsbilder


Nu är julen och nyår över, som vanligt så blev det aldeles för mycket stress innan jul. För att det inte skulle bli så även i år så började jag att köpa julklappar i augusti och slog in dem i oktober.  Det var bara det att jag inte han med att sätta på några julklapps etikätter. Så när december månad kom, hade jag inte än aning om vad paketen innehöll???  Bara tanken på att börja om från början gjorde mig stressad, så det fick vänta.

I min kalender hade jag tagit ledigt mellan den 14 december till den14 januari det höll ungefär i tre dagar. Det var så mycket att göra innan jul att vi jobbade fram till kl 19 dagen innan julafton, där efter började min julklapps handling till mamma, pappa och Caroline. Det blev Jul o Julklappar trots allt.  Det var verkligen roligt att fira jul tillsamans med allihopo. 

Nu till nyår, här kommer bilder baklänges,  ifrån nyårsafton. Först bastade vi och gjorde oss i ordning på hotell Plaza där efter åt vi en god middag på Rex. Vid tolvslaget gick vi ut i snövädret och så på dom fina raketerna. Sedan var det disco, jag älskar nyår det känns något magiskt över denna kväll.  

Mer om kvällen kan du läsa påEmelies blogg www.soderbona.se







Nyårs kram Emelie och Frida.





Här är Veronica och Sveta som skålar in det nya året.



Här tar Sveta en skål med sig själv, gått nytt år Sveta!



fyverkerier vid sf-parken i Umeå.




Emelie gör sig redo att möta vinter kylan och tolvslaget, -12grader



Coola tjejer!



Kvällens DJ.



Mycket folk på dansgolvet, hög stämning.



Här får mamma Jill en kram av assistenten Sveta.



En riktigt god chokladbakelse till efterrätt.



Kvällens drink Mojito



Mitt hus med massor av snö, här gäller det att skotta för att ta sig fram.




Mamma, pappa, syster Carolin och hunden Ell





Här är min kompis Klara som trollar bort sig själv..... hokus pokus .....Nu är klara borta.



hokus pokus .....Nu är klara borta


Här leker vi affär, i Klaras butik kan man handla alla möjliga spännande saker.




Här är min älskade vän Ninni, vi gick i gymnasiet ihop..längtar redan tills vi ses nästa gång.


Kommentarer
Ninni

Gott nytt år! Hoppas du har det underbart i ditt nya hus! Klara vill att du kommer och leker snart igen! Stor kram!

2010-01-02 15:50:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!