Krönika med Boström

Hej Alla,

Jag o VH team håller som intensivast på att spela in tre stycken infofilmer som ska sändas i TV4 nästa vecka. Nu håller vi på att klipper allt material. Imorgon ska det vara klart. Ska bli så kul, vi har aldrig gjort något sådant förrut.

Idag kan du läsa min o Thomas Boström Krönika, som handlar om småbarns rätt till Personlig assistans.

http://www.foraldrakraft.se/debatt/assistans-for-barn-ger-forutsattningar-for-livet.html

I kväll är det tjejkväll på VH kontoret i Umeå, har valt att stanna hemma. Känner mig lite förskyld. Vila o massor av Kan Jang o Chips så blir detta bra.

Imorgon åker jag till Falun, efter en månad i Umeå.

AssistansKram Veronica

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!